dijous, 12 de juny del 2008

Jugueu, jugueu, maleïts

Aquest missatge s'autodestruirà tan bon punt el llegiu. Si sou a la feina, i tenia un dia d'aquells en que desitjarieu haver tingut el cognom Rockefeller, Rothschild o, mal que mal, Núñez y Navarro, i només us queda el consol de fer el ronso virtualment, al menys podeu somiar en sentir-vos cuiner estrella(t), gràcies al joc del Polònia, en el que un avatar del Ferran Adrià es dedica a capgirar la truita. Això sí, abaixeu el volum de l'ordinador perquè la música us pot delatar!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Mar!
Sempre que veia la promo que feien del joc cada dijous al programa pensava en entrar-hi, però mai ho havia fet.
Com es dissabte i estic fent el ronso a casa, posaré el volum a veure que hi ha!!

Salut!

Massitet

Gemma ha dit...

Ostres Mar, he jugat al nivell fàcil i he acabat amb una puntuació negativa :(
Dec ser una cuinera nefasta!

Sara Maria ha dit...

Ja has fet el trasllat Mar?

Mar Calpena ha dit...

No, encara no. Tot va moooooooolt més lent del que m'esperava (i ja m'ho esperava lent). Perdoneu que no actualitzi, amb prou feines em queda temps per fer les traduccions que tinc pendents de fora de la feina, així que ara mateix el blog està en sabàtic.

Anònim ha dit...

Mar, tot be?
tant de silenci trobo que no és normal... ;-)

Abraçada!

Massitet

starbase ha dit...

Àaaaaanim Mar. Tu pots amb el que sigui.

:)