divendres, 28 de març del 2008

Qui sou? D'on veniu? On aneu?

Sí, ja sé que fa temps que no actualitzo. Espero poder-m'hi posar demà. No passa res d'anormal, és només que entre la primavera, que em té la sang alterada i fa que m'adormi a quarts de deu cada nit, i la feina, en la que estic saturada amb temes que de vegades són molt més propers a aquest bloc del que semblaria a primera vista, doncs sincerament no em queda gaire energia.

La que sí en té, i molta, és la Rosa Maria, autora del Menja Sa, un bloc simpàtic i recomanable. Ara, per a un treball del Màster de Comunicació i Gastronomia de la Universitat de Vic, està fent una enquesta sobre qui són els internautes que utilitzen la xarxa per descobrir coses sobre alimentació gastronomia. Jo prometo omplir-la i enviar-la, perquè em ve molt de gust saber-ne els resultats. Oi que sereu tan macos de fer el mateix?