dimarts, 17 de juliol del 2007

Compte enrere

Culpable. Sé que us tinc molt oblidats, i això que encara no sóc fora... Us presento les meves excuses, però apart d'un trancaço fatal per culpa dels cotxinos aires condicionats, no he cuinat gaire perquè visc sense viure en mi. La raó és que he de deixar milers de milions de coses tancades abans d'anar-me'n als USA, una de les quals, no gens menor, és la neteja de la nevera.
Això es tradueix en que els meus àpats estan entrant en barrina al camp de la psicodèlia. Arriba un punt a la vida que dius, "i què en faig amb un pebrot verd i un cul de pot de Nocilla?". I no se t'acut res. Però com que has de comprar una maleta nova, acabar una traducció, netejar la casa perquè si entren els cacos no es desmaïn dels trastos que hi ha pel mig i solventar uns quants problemes personals que han decidit emprenyar just ara, acabes menjant qualsevol cosa que càpiga entre dues llesques de pà.
Em queden pendents molts temes per explicar-vos. El curs de cuina, al que amb prou feines no he pogut anar. El meu re-descobriment de les figues, que a casa meva no es menjaven gaire i he decidit que són el meu ingredient d'aquest estiu. I algunes novetats més, receptes que he provat i llocs on he estat. Els reis han atès les meves demandes, i sembla que a través d'una amiga italiana, aquest cap de setmana rebré els buddinos del post anterior.
En fí, us demano disculpes i paciència. I que a la tornada em pugui retrobar amb tots vosaltres.