...és que el propietari ha llegit aquest estudi del International Hospitality Management Journal. Uns psicòlegs francesos, amb temps i diners a les mans, es van dedicar ruixar una pizzeria de Bretanya amb ambientador. Una nit es va tria l'olor de la llimona, i l'altra amb espígol, mentre una tercera es va deixar sense olors. Aparentment, no hi havia grans diferències entre la meteorologia o els events externs de les dates triades. Segons sembla, els clients van decidir gastar vora un 20% més quan el restaurant feia olor d'espígol, tot i que també es van quedar de mitjana molta més estona a la taula (cosa que als propietaris dels establiments els sol agradar més aviat poc).
Personalment, dubto que m'agradés dinar a un restaurant amb olor de Brise o Oust, però avisats quedeu per si el vostre local preferit comença de cop a semblar un Bosc Mediterrani En Primavera (TM).
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada