dissabte, 3 de febrer del 2007

El cantant de Franz Ferdinand, crític gastronòmic

Si m'haguessin dit que acabaria escrivint sobre els Franz Ferdinand en un blog de gastronomia la última vegada que em vaig marcar unes ballaruques al só del "Take me out"o que la vaig destroçar jugant al Sing Star, hagués pensat que el meu interlocutor s'havia pres alguna cosa no del tot legal.

Doncs bé, viure per veure, perquè segons llegeixo a Buzzfeed, l'Alex Kapranos acaba de publicar un llibre on recull els articles que va escriure pel diari The Guardian durant la seva darrera gira. El rotatiu britànic, sabedor de que en Kapranos havia treballat en una cuina i que el tema el motivava, li va encarregar que escrivís una sèrie d'articles sobre els restaurants i els menjars que anava descobrint durant el tour. Ara els han recollit amb el títol de "Sound bites" i pel que sembla, si Franz Ferdinand fes figa, almenys un dels seus membres no s'hauria d'amoinar per com es guanyava la vida, perquè se li ha de reconéixer al colega que escriu bé. Molt bé, per ser exactes.


Podeu llegir l'article que dedica al seu encontre amb Sergi Arola prement aquí. I una curiosa entrevista amb l'Alex Kapranos, en la que deixa anar algunes perles com ara que "hi ha trets de personalitat comuns entre les estrelles de rock i els xefs- menyspreu per la vida convencional, ganes de viatjar, egos inflats i certa tendència a l'abus d'alcohol i altres substàncies." En Kapranos també ens proposa una recepta de cuina, de mandonguilles de xai. Jo penso provar-les. I ja tinc la banda sonora per quan ho faci.