divendres, 26 de gener del 2007

Dues cites

Diuen que el periodisme és com el sacerdoci, un sagrament del que no pots desfer-te'n un cop l'has rebut. Treient aquest humil blog, jo estic bastant retirada del negoci d'escriure (que no del de les lletres, treballo en una editorial), però em vénen ganes de tornar a la càrrega davant les dues atractives cites que s'acosten...

La primera en arribar serà el Fòrum Gastronòmic 07, que enguany abandona la seva ubicació habitual a Vic i guilla cap a Girona. Del 17 al 21 de Febrer, aquest certamen per a professionals -en el que no obstant això, el primer cap de setmana és obert al públic en general- reunirà al Palau de Fires/Auditori de Congressos de Girona al bó i millor dels cuiners d'aquí, incloent cognoms estrellitzats (estrellats? estrellables?) com ara Adrià, Ruscalleda i Roca; mediàtics, com l'Isma Prados i les Cuineres de Sils, i molts d'altres. A mi m'encantaria assistir a les sessions dedicades específicament als media, però tot dependrà de si em puc agafar festa a la feina. Si no, intentaré com a mínim passar per allà el cap de setmana, a veure què s'hi cuina. Apart de la web, podeu mirar el dossier de premsa aquí.

L'altra cita és el Saló Barcelona Degusta, que vé a ser la versió popular d'Alimentària, i que del 2 al 5 de Març omplirà el Pabelló 8 de la Fira de Barcelona i que resulta un veritable parc temàtic de tot allò que té a veure amb el gust. Si un pensa que s'hi exposaran més de 2000 productes i que l'àrea del Saló és de 30.000 metres quadrats, no cal dir gran cosa més sobre la magnitud de l'event. Jo tinc la santa intenció d'equipar-me amb calçat ben còmode i, bàsicament, passar-m'hi el cap de setmana. La nota de premsa també n'està disponible.

Així que davant d'aquest panorama, espero reprendre la meva condició de membre de la canallesca i poder-vos informar puntualment del que portin aquests salons. En tinc veritables ganes.