dilluns, 15 de març del 2010

Tòfones

Ahire, de pura casualitat, vaig enganxar aquest reportatge de La 2 sobre el cultiu de la tòfona a Terol. De com un bolet pot canviar la cara d'una comarca. De com allò que mengem afecta la vida dels seus productors. I si no us venen ganes de cascar-vos uns ous farrats amb tòfona després de veure'l, és que no teniu sang a les venes!

NOTA: El vídeo funciona quan li sembla. Per tant, deixo el link a la web de RTVE, que misteriosament està resultant més fiable...

6 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Ens deixem el reportatge per aquest vespre, gràcies per passar-lo. un petó bella dona!

Angus ha dit...

Pues yo si tengo sangre en las venas y más hambre que los pavos de manolo, así que ahora mismo mataba por esos huevos fritos con trufa. Gggggrrrrlllll........

Glòria ha dit...

Precisament avui a la feina també en parlaven. Jo no el vaig veure, però ara ja sé on trobar-lo!

starbase ha dit...

avui no, que juga el Barça. Però demà el tinc lliure...bé, ara ja no.

Gemma ha dit...

Tinc uns alumnes de 2n de batxillerat que faran el treball de recerca sobre el cultiu de la tòfona. Ara mateix els passo el vincle del vídeo, moltes gràcies! ;)

No tot són postres ha dit...

En vaig veure un tros, perquè anava i venia fent mil i una coses. Me'l miraré amb calma, i si cal tindre mitja dotzena d'ous per fer ferrats amb tofona ratllada per sobre, jejej
PTNTS
Dolça