dijous, 25 de juny del 2009

Flexitariana - dia 3

Esmorzar

Torrades de pa integral amb la resta del puré d'escalivada d'ahir
Cafè amb llet (sí, amb llet)
Suc de taronja
Tros de síndria (que no s'acaba mai)

Mig matí

"Iogur" de soja

Dinar

Amanida
Guisadet de tofu amb alls tendres i bolets (amb salsa de vi i mostassa). Bó, però a) n'he fet poc i b) no li hagués quedat malament una mica de ceba, unes panses, i potser, unes patatetes, que a mitja tarda tenia l'estòmac remugant.
Plàtan
Té rooibos

Berenar

Suc de tomàquet

Sopar
Entrepà de pa amb tomàquet i pernil. Formatge. Prèssec. Coca de Sant Joan (yet again)

A la tarda he anat a comprar verdures. Volia llimes, i per això he anat a un súper. Ha estat una compra estranya, al cistell no hi havia res del que compro habitualment. Ni llaunes, ni embotits, ni... bé, no ho sé ben bé què compro habitualment, però aquest cop no hi era. Apart de la nota mental que em faig de que els àpats del migdia haurien de tenir algun carbohidrat que m'omplís més (perquè si no arribo a casa afamada), aquí s'acaba el que es donava, demà més. Que ara he de seguir pencant.

5 comentaris:

Amapola Domingo ha dit...

com et cuides, reina

He descobert un producte natural per reduir liquids i greixos que es diu: slim kompu, et prens 4 taps del líquid amb 1,5 litres d'aigua i no cal que et digui més pq el primer dia ho notaràs.


La resta és fer dieta habitual i esport obioulsy...

Gemma ha dit...

Mar, per què no proves de canviar la llet de soja per altres llets? N'hi ha tantes... segur que alguna t'agrada: d'arròs, de civada, d'ametlla...

Francesc ha dit...

Jo també m'hauria de curar la dieta com fas tu. Amb tot l'estrés de l'acabament de curs m'estic posant com un porcellet. Salutacions i ànims

Margarida ha dit...

El Pere, la Natàlia i jo fa anys que bevem llet de soja. Ell se la pren tot l'any freda de la nevera, a mi a l'hivern m'agrada una mica calenta. La Natàlia sempre se l'escalfa i s'hi posa cafè i sucre de canya. Gastem la Calcimel de la casa Santiveri i la trobem molt bona. Quan venim de fer una ruta en bici ens bevem uns quants vasos amb sucre i és millor que una orxata. A la Núria no li agrada i s'estima més l'Alpro de la Central Lechera Asturiana, perquè la troba més dolça. L'Oriol troba que res millor com la llet de vaca. Som 5 i gastem tres llets diferents!!!
Al meu pare no se li posa gaire bé la llet de vaca i abans que nosaltres li recomanéssim la Calcimel es prenia llet d'ametlla, però conté massa quantitat de sucre sucre. Encara que reconec que em menjaria un pot sencer a cullerades!
La casa Santiveri també té una mena de natilles de soja que són boníssimes. I en tenen també de xocolata i maduixa.
A mi m'hauria agradat menjar el teu menú, perquè trobo que és sa, variat i gens pesat.
Ànims, ja veuràs com te'n sortiràs!

Marta Padenous ha dit...

Mar, d'on has tret aquesta flexitariana dieta? com ho portes? a mi tot el rel.lacionat amb la soja...m'encanta...
Ptnts