diumenge, 28 d’octubre del 2007
Com Hansel i Gretel, però en carnívor...
Una empresa d'embotits italiana, la Negroni (nom, per cert, d'un còctel amb pedigrí) ha preparat una campanya nadalenca que ens mostra untuosos paisatges de mortadela, arbres de pernil i camins de salami. A mig camí entre les fantasies d'un Homer Simpson i els contes infantils de tota la vida, la campanya de l'agència DDB engreixa només de mirar-la.
Via Seriouseats
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
Ottia,
Colesterol is ererywhere.
:)
El Luís Buñuel, tant especial, feia un cóctel que va batejar "Buñueloni", tot parodiant i a l'hora revisitant el Negroni. Ja en parlaré i, si em deixes, et dedico la cita.
Encantada, Manuel. De fet, fa temps que penso en escriure sobre l'Abraham García, del restaurant Viridiana... Però segur que molt millor si en parles tu, sobre el manyo.
Publica un comentari a l'entrada