dimarts, 3 de juliol del 2007

"El Badulaque" és real

D'aquí unes poques setmanes em toca, abnegada i obedient obrera de l'edició com sóc, anar-me'n per feina als Estats Units, a la San Diego Comic-Con (la convenció de còmics més gran del món occidental). Jo no he estat mai a Ianquilàndia, així que penso aprofitar l'avinentesa per fer el turista una miquetona... En el programa post-fira ens ho hem organitzat per tenir uns dies de vacances i anar a Tijuana, a Las Vegas i al Canó del Colorado. La part gastronòmica del tema és una de les que més gràcia em fa -penso cridar, al menys una vegada a la vida, "SUPERSIZE ME!", amb tota la convicció de la meva ànima- però també hi ha aspectes, potser menys relacionats amb el menjar que ingeriré i més amb la cultura popular, que em fan il·lusió.

Foto: (C) Rdr07

Un és la propera estrena de la peli dels Simpson. Com en tot gran llançament de Jolibú, la maquinària del màrketing ja s'ha posat en marxa, i la cadena Seven Eleven ha decidit "tunejar" algunes de les seves botigues per recrear el Kwik-e-Mart, conegut entre nosaltres com El Badulaque (una apelació per als petits comerços regentats per pakistanesos, que segons vaig llegir l'altre dia a La Vanguardia, ja s'ha incorporat al llenguatge estàndar). Per citar un gran home, mmmm... badulaque!

Via SeriousEats

ACTUALITZACIÓ: Podeu trobar fotos, més informació sobre aquesta campanya, i sobre els productes que hi haurà als badulaques a l'excel·lent blog de tele Bytheway.

ACTUALITZACIÓ SEGONA: A aquesta pàgina de 7eleven podeu veure els productes oficials que hi ha als Kwik-e-marts. Es trobar a faltar la cervesa Duff... L'empresa ha dit que els semblava fora de lloc treure una beguda alcohòlica en una promoció per a tota la família. Però un espavilat empresari mexicà ja ha registrat el nom i produeix birres inspirades en les de la sèrie.

3 comentaris:

gemma ha dit...

Vaig estar l'estiu passat per la zona i és una passada, els paisatges són preciosos.

En canvi, a Tijuana no tornaria...

Mar Calpena ha dit...

Acabo de mirar-me les fotos del teu blog, i sí, la cosa té molt bona pinta...

starbase ha dit...

Jo vaig estar a la zona de NY i Boston. El que més em flipava en els badulaques 7eleven i similars (Deli en deien ells) eren la quantitat de dolços ultra dolços.

Ensucrats, farcits i arrebossats de cremes, mermelades, mels i sucres.