dissabte, 13 de gener del 2007

Macedònia de links

Veig amb alegria que ja hi ha els primers comentaris en aquest blog, molts d'ells provinents de gent que també en té un, i que em proposen altres links. La Gemma, per exemple, a part de ser la persona que porta BCN mon amour, un blog ben apetitós que jo ja havia linkat, resulta que també té un altre on guarda les receptes de la Mireia Carbó al Club Social Caprabo. I jo, que sóc superfan del sentit comú culinari de la Carbó, em trec el barret davant aquesta iniciativa.
D'altra banda, m'escriu el Souver, que ha descobert el blog (o bloc) per les planes d'Egullet. Per a mi, es tracta del millor fòrum sobre gastronomia d'internet, i hi ha molts cuiners coneguts que en són membres o que hi han aparegut entrevistats. Bé, en Souver ens recomana Gourmeticat, una pàgina amb ressenyes de restaurants catalans, pels que volgueu anar sobre segur abans de gastar-vos la pasta sopant fora. I encantadisimo.com, un blog personal que, tot i que no sempre tracta sobre menjar o beure, quan ho fa és realment molt complet.