dimecres, 7 de maig del 2008

Frozen

Sé que s'ha de ser un tipus de friki molt friki per donar-se d'alta a les llistes de correu dels súpers i les cadenes d'alimentació. Jo sóc d'aquestes.

Ahir vaig rebre el butlletí de la Sirena, i no m'estalviaré l'acudit fàcil, em vaig quedar gelada. Tornen a fer cursos de cuina! Feia cent i la mare que no els proposaven... Jo hi vaig anar amb la meva proge (de progenitora) anys enrera, una temporada que ens va entrar la falera d'aprendre, i tot i que no recordo les receptes que ens van ensenyar, sí que em van quedar unes quantes nocions força útils sobre com manipular els congelats. Si algú li interessa, els cursos tindran lloc la segona quinzena de maig i la primera de juny. Us hi podeu apuntar a través de la web de l'empresa o trucant al telèfon 900 21 06 21.