divendres, 17 de juliol del 2009

Del món a Barcelona

Abans d'ahir, a TV3 van dedicar el seu espai de documentals Sense Ficció als restaurants exòtics de Barcelona (sí, es nota que és estiu i les teles no pateixen tant amb les audiències). Realitzat per l'equip del Karakia -un programa al que en algun moment hauria de dedicar un post-, al principi recordava molt aquest programa, però més endevant s'endinsava en altres aspectes que cauen fora del seu àmbit, com el paper dels immigrants francesos i italians a la cuina de tombants del segle XX, o els paper social i econòmic d'aquest tipus d'establiments. Si podeu, reserveu una horeta per veure aquest reportatge anomenat "Restaurare", que segur que us farà venir ganes de provar fogons foranis.


Lectors via rss o newsletter: podeu veure el vídeo aquí.

9 comentaris:

Ignasi Revés ha dit...

A veure quan puc veure el reportatge.

esmorzarsdeforquilla.blogspot.com

starbase ha dit...

Mar, ja era hora!!! :)

Gemma ha dit...

Ei, jo me'l vaig mirar, em vaig esperar expressament :)
Potser em va agradar més la primera part, la que dius que recorda més al Karakia... la segona part la vaig trobar un xic massa històrica, però en general em va agradar molt. Molt bona recomanació!

angels ha dit...

No el vaig veure i m'ha agradat la teva recomanació ahir la nit el vaig veure es notava que era l’equip de Karakia, a més va sortir gent que va venir a fer classes a un curs organitzat pels amics de l'UNESCO, en conclusió molt interessant

Margarida ha dit...

Vaig veure la propaganda i vaig decidir que el miraria, però se'm va passar. A veure si tinc un moment i me'l miro. El Karakia el veia poques vegades però m'encantava. I és que miro molt poc la tele.

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Jo tampoc el vaig veure així que t´agraeixo moltíssim la teva entrada..una abraçada!!!

Margot ha dit...

Mar vui enviarta un e-mail i no trobo la adresa.
Digam on es maca, no el veig.
Petons Margot

margot ha dit...

Preciosa, te quiero decir dos cosas y no puedoooooooo!!!
Donde esta tu e-mail?
Bueno lee el post del Hisop y lo que leerás es lo que siento hacia ti.
Besos
Margot

dolçosdesdecasa ha dit...

vaig enganxar el reportatge de xiripa! va estar molt bé!! si que venen ganes de tastar aquests fogons!!!
una abraçada des de comacasa-res 1