dijous, 9 d’agost del 2007

Les coses que no es mengen

Feia molts mesos que em rondava pel cap (re)començar un altre blog amb totes les parides no gastronòmiques que m'obsessionen. Tot i que el menjar i la cuina sempre embussen el trànsit de les meves congestionades sinapsis, el cert és que perdo el temps, m'encaparro, m'enfado o m'encanto amb molts altres temes que no necessàriament passen per l'estòmac.

I com que el meu culebró kafkià i delirant amb la maleta no acaba i un blog sobre gastronomia no em sembla el lloc més adequat per a omplir-lo d'improperis i exabruptes contra una empresa (si és que d'una colla de desinformats, maleducats i mentiders se'n pot dir "empresa") de handling, aquest ha estat el detonant per a tornar a reprendre el blog que en un passat ja vaig tenir, i que durant dos anys va estar acollit a lacomunitat.net. Així que he decidit obrir una segona caseta amb el mateix nom de "Dic jo..." aquí a Blogspot.com, en la que en breu pujaré la meva primera entrada. Naturalment, m'encantaria que em visitessiu, si us vé de gust.

Això no vol dir que abandoni Baixa gastronomia, ni molt menys! Excepte per l'amargor de l'afer de la maleta, he tornat amb il·lusions renovades i moltes coses per explicar-vos. I si una lliçó he après durant aquests mesos de bloguejar, és que poques satisfaccions hi ha com escriure... i coneixer lectors com vosaltres!