dijous, 5 de juliol del 2007

Estimats reis mags...

...sé que només som al mes de Juliol, però he pensat que és bona època per escriure-us perquè ara no deveu tenir gaire feina i em podreu fer més cas. Com que he estat una nena mooooooolt bona m'agradaria que em portessiu una base per a escuradents com aquesta:


(9,89$, a Prankplace - fan trameses a Espanya per missatgeria), o aquests motllos de flam Il Buddino que vaig veure a Tastespotting, creats per la casa italiana nobody&co i que valen 35 € a contrareembors(ament?).

Si em porteu aquests regals enlloc d'una bata, un pijama o unes sabatilles, prometo deixar de tustar els nens del cole i no fer enfadar més la senyoreta.

Maria del Mar

1 comentari:

Anònim ha dit...

Curiosos un són una mica, no sé jo quin efecte causarien al deixar-los damunt la taula jejeje, molt originals això s'ha de dir 

Per cert encara no havia tingut temps per felicar-te per la nova imatge del blog, la veritat és que està molt bé, si em permets la llicència m'agrada molt més que l'altre, t'ha quedat molt original!

Ah! Per on pares Mar que fa dies que ens tens oblidat i no et veiem pel blog, bé, siguis on siguis espero que ho estiguis passant bé però tornar aviat ehhh no t'oblidis dels teus lectors!