dijous, 3 de maig del 2007

De gratis

Navegava jo per internet amb l'ideal romàntic de trobar un vol barat cap a Glasgow -sí, sóc perica: a) per tradició familiar, b) perquè no hi ha millor formació que ser del Apañó per enfrontar-se amb estoicisme i resignació als daltabaixos de la vida, c) perquè m'agrada portar la contrària i encara d) perquè els amors no es trien, són- quan m'he trobat a El País una curiosa notícia.

S'ha creat una web, www.comerporlapatilla.com, que, gràcies al Google Maps, ens indica els diferents festivals, celebracions i trobades arreu de la geografia ibèrica en les que un es pot omplir l'estòmac de franc.

Els promotors de la plana afirmen que no volen apelar a la cara dura dels internautes, sinó aconseguir que aquests actes de difusió culinària comptin amb força públic... És clar!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Mar,

acabo de descobrir el teu blog i m'agrada molt. Felicitats.

Jo visc a Londres, així que si necessites qualsevol dada/proposta d'aquest centre gastronòmic, no dubits en dir-m'ho.

Endavant amb el blog!

Mar Calpena ha dit...

Hola, Ricard!

Encantada de rebre la teva visita, i de rebre qualsevol proposta, suggerència o recomanació que vulguis compartir amb nosaltres. Adoro Londres i aviat m'hi deixaré cauré, espero.