dilluns, 12 de març del 2007

Improvisació

Estic que mossego perquè no trobo el cable de la meva càmera. I això va amb el tema del dia, la improvisació... M'he fet el propòsit d'anar buidant la meva nevera, i en particular el meu congelador, i això m'ha dut a improvisar els meus dos apats d'avui, que us ensenyaria si trobés el @#!!! cable de la *"@! càmera.
Dinar: Espàrrecs, carxofes i mongetes amb una crema feta de sardines en oli, feta, llimona i julivert. No gaire bonic d'aparença, però prou bo. Si hagués de repetir l'invent, ho faria només amb carxofes, que eren el vegetal que més pegava amb la crema.
Sopar: Pseudobruschetta feta amb coca de pa fregada amb tomàquet, carabassons en oli, sobrassada de Menorca i una mica de formatge. Tot plegat, al gratinador deu minuts i boníssim!
En fi, que vaig a seguir buscant el cable.