tag:blogger.com,1999:blog-7230355414416409583.post8399897305493661893..comments2023-08-29T14:50:16.693+02:00Comments on Baixa gastronomia: Les coses bones no canvien (les dolentes, per desgràcia, tampoc)Mar Calpenahttp://www.blogger.com/profile/08107881872959048167noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7230355414416409583.post-23914398769198805542007-06-30T22:17:00.000+02:002007-06-30T22:17:00.000+02:00A mi també m'irrita l'anunci de Casa Tarradellas.A...A mi també m'irrita l'anunci de Casa Tarradellas.<BR/><BR/>Ara, els va bé, a Coruña en tenen a tots els supermecats. Son un standard els molt ...<BR/><BR/>Jo quan faig servir una base de pizza d'aquestes la compro al BonArea. Segurament nomès hi guanyi en el preu, pero ja guanyo alguna cosa.starbasehttps://www.blogger.com/profile/13944549718540047060noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7230355414416409583.post-17426669476572153662007-06-29T23:27:00.000+02:002007-06-29T23:27:00.000+02:00No poso en dubte la manca de prejudicis en la publ...No poso en dubte la manca de prejudicis en la publicitat del sector de la moda. Ara, aquell anunci no era més perjudicial que els tetrabricks de liquid que se suposa contenen "brous de l'àvia" i altres falsedats.<BR/>La marca Don Simon fa uns anuncis sumament agressius, incomprensiblement agressius, perquè fa unes comparatives absolutament demagògiques amb d'altres marques. I el que aquesta marca et vol fer passar com a suc de taronja, per exemple, és una de les mostres de desvergonya manifesta que conec.Dessmondhttps://www.blogger.com/profile/14689488390856226331noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7230355414416409583.post-8797715981927984502007-06-29T19:10:00.000+02:002007-06-29T19:10:00.000+02:00Matitzo: Jo no estic en contra de les coses prefab...Matitzo: Jo no estic en contra de les coses prefabricades "per se". Faig servir congelats, pasta de full congelada, i sucs de bric com qualsevol fill de veí. El que m'emprenya és que em venguin motos i em vulguin fer creure que el que compro és tan bó com si el peix fós fresc, la pasta feta de zero o el suc exprimit a casa. <BR/>I dissenteixo de tu en el cas de Dolce&Gabbana, però les meves raons tenen molt a veure amb haver treballat en una revista de moda molt de temps i veure l'absoluta manca de prejudicis que guia les publicitats del tema (a més, quan una marca de moda fa un anunci "impactant" o "políticament incorrecte", no ens intenta vendre la seva roba, a l'abast de molt pocs. Les grans cases de moda es mantenen per productes barats amb la marca, com ulleres de sol o maquillatge, que ens ofereixen un tast del luxe que no podem abastar).Mar Calpenahttps://www.blogger.com/profile/08107881872959048167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7230355414416409583.post-22715337896928435962007-06-29T19:02:00.000+02:002007-06-29T19:02:00.000+02:00Estic molt d'acord amb aquest post. No entenc perq...Estic molt d'acord amb aquest post. No entenc perquè el CAC no diu res al respecte. <BR/>Et poden tractar d'imbècil, que si està fet de forma políticament correcta, no passa res. Ara, si surt un pagès fent no sé que a l'anunci de Bocattas, aleshores s'ha d'enretirar. O el del Dolce i Gavana...<BR/>Només els imbècils políticament correctes gosen substituïr la verdura fresca per pastes o sucs clarament artificials.Dessmondhttps://www.blogger.com/profile/14689488390856226331noreply@blogger.com